• 1402/08/29 - 11:45
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک رئیس شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک رئیس شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته بسیج

بنا به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه ، دکترحسن بیازی به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی به شرح ذیل صادر نمود.

بسمه تعالی

بسیج؛ رمز بزرگ و ماندگار ایثار و فداکاری در خطیرترین عرصه های مجاهدت در راه صیانت از دستاوردهای جمهوری اسلامی است .مردمی‌ترین نهاد جمهوری اسلامی که درنخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) و پشتوانه مردم تأسیس و به پایگاهی مردمی تبدیل شد، بسیج بود که با حضور مقتدرانه خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، و همچنین رخدادها و بلایای طبیعی ، ارزش‌های اسلامی و دفاع از مردم را به رخ جهانیان کشید و به جریانی هدفمند تبدیل گشت.

بدون شک ملت بزرگ ایران، آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیور مردان و بسیجیانی است که با فداکاری و از خودگذشتگی نگذاشتند به نهال انقلاب آسیبی برسد وبر سر عهد خود جانانه ایستاده اند.

اینجانب ضمن سلام و درود به روان پاک شهدا و تجلیل از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه بسیجیان، آغاز هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص که در سنگرهای گوناگون نظام در جهت توسعه و آبادانی و حفظ و حراست آن کوشش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می‌نمایم.

دکتر حسن بیازی

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه

  • گروه خبری : گروه های مطالب,زیرسایت سربیشه,زير سايت سربيشه, سايت سربيشه,زير سايت سربيشه
  • کد خبر : 48996
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
سهیلا خوری
خبرنگار

سهیلا خوری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید