• 1399/05/12 - 10:02
  • - تعداد بازدید: 374
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سربیشه

دکتر بیازی: فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه تبیین شود

شبکه بهداشت و درمان سربیشه
نشست بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان سربیشه، با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان و همکاران واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های شبکه ساعتی پیش برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سربیشه، دکتر حسن بیازی سرپرست شبکه در این نشست با قدردانی از زحمات و اقدامات همکاران واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در مقابله با کرونا ویروس گفت: فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه تبیین شود
وی با اشاره به احتمال شیوع همزمان آنفلوانزا و کرونا در پاییز سال جاری و مخاطراتی که به دنبال خواهد داشت خاطرنشان کرد: قطعاٌ مهار کرونا در این شرایط سخت خواهد بود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان سربیشه افزود: با توجه به پیش بینی هایی که درباره شیوع کرونا در ماه های آتی می شود از همکاران تمامی واحدهای شبکه انتظار می رود که برای مواجهه با موج شدیدتر کرونا، آمادگی داشته باشند تا با برنامه ریزی های منظم و فعالیت های موثر بتوانند در مسیر شکست کرونا ویروس مثمرثمرتر باشند.
دکتر بیازی با یادآوری پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی و دانشگاهی مبارزه با کرونا ویروس بر ارتقاء سواد سلامت مردم سربیشه در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: در این خصوص می بایست از تمامی ظرفیت های رسانه های محلی و مجازی و فضاسازی محیطی استفاده شود.
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها نیز در این نشست با اشاره ای گذار به عملکرد این واحد در مقابله با کرونا و یادآوری خدمات قابل تقدیرهمکاران این واحد در سطح شهرستان گفت: تلاش های چندین ماهه و شبانه روزی کادر بهداشتی در پیشگیری و کنترل کرونا ویروس بر هیچ کس پوشیده نیست
مهندس محمد سربیشگی مقدم، با بیان اینکه حفظ و تامین سلامت مردم در بحران کرونا، مهمترین اولویت نظام سلامت در شرایط کنونی است افزود: به مقوله آموزش و اطلاع رسانی گسترده در زمینه پیشگیری از کرونا توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در ادامه با اظهار اینکه واحدهای بهداشتی باید با تمام توان برای مقابله با موج های بعدی کرونا آماده باشند بر ضرورت تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی سربیشه و رفع نواقص احتمالی تمامی واحدهای بهداشتی سطح شهرستان برای آمادگی همه جانبه در مواجهه با موج بعدی کرونا تاکید کرد.
مهندس حسین سرزهی نیز در این نشست به ارائه گزارش آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان پرداخت و ادامه سایر همکاران نیز به بیان نقطه نظرات خود درباره چالش های مقابله با کرونا پرداختند و در انتها راهکارهای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا مورد بحث و تبادل حاضرین در نشست قرار گرفت.
برگزاری کمیته درون بخشی هفتگی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس با دعوت از تمامی مسئولین واحدهای شبکه، تجهیز اتاق های نمونه گیری کرونا مراکز منتخب، استفاده از ظرفیت های مختلف برای آموزش جامعه، مستندسازی عملکرد واحد بیماری های با همکاری روابط عمومی شبکه و... از هم مصوبات این نشست بود
  • گروه خبری : زیرسایت سربیشه,زير سايت سربيشه, سايت سربيشه,زير سايت سربيشه
  • کد خبر : 36610
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید